بقلم/ محمد نصار
في ظل الأوضاع الاقتصادية الصعبة والاسعار التي تزيد بدون رابط ولا ظابط أصبحت اجرة التاكسي في اقل مشوار في طنطا 20 و25 جنيه سواء التاكسي البنزين أو الغاز ولم تقف المشكلة علي التاكسي ولكن وصلت إلي التوكتوك اللي كان بيحل مشكلة التاكسي وكانت أجرته لا تزيد عن 10 جنية ولكن دلوقتي التوكتوك بيطلب 15 و20 جنيه وعن تجربه شخصيه.
رايكم ايه
هل هذة الاسعار طبيعية في ظل ارتفاع الأسعار أم أنه استغلال للمواطن ؟
اترك تعليقا:

