بقلم/وائل مصبح
تتقدم أسرة تحرير جريدة الخبر وعلى رأسهم الاستاذه سامية ابراهيم رئيس مجلس الإدارة والزميل وائل مصبح مدير الديسك المركزي بالجريدة بالتهاني والتبريكات للكابتن عبده السيد وابطال الكوميتيه في مركز شباب رملة الانجب
الأبطال هم
مهند فوزي عفيفي .تاني كوميتيه
علي سمير طه تالت كوميتيه
اياد مصطفي السيد.تالت كوميتيه
نوران محمد سعد . تاني كوميتيه بنات
رقيه مجدي معتمد .تالت كوميتيه بنات
شذي اسامه كمال .تالت كوميتيه بنات
ندي حسن علام .تالت كوميتيه بنات
رواء صلاح السيد تالت كوميتيه بنات
ردينا صلاح السيد.تالت كوميتيه بنات
حبيبه محمد حسني تالت كوميتيه بنات
جني حسن ابراهيم .اول كوميتيه بنات
واخيرا وليس اخرا
مريم عماد مرزوق علي اول كاتا بنات
الف مليون مبروك والقادم احلى مع أكاديمية الكاراتيه
بمركز شباب رملة الانجب
مدير الديسك المركزي
وائل مصبح
اترك تعليقا:


